Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

POMOC

Pytania:

Czy DABBAS może dowozić do mojej firmy?
Czy potrawy DABBAS są dostarczane ciepłe?
Jak długo odgrzewać moje danie?
Skąd będę wiedzieć, że mój lunch już przyjechał ?
Czy mogę zamówić jedzenie do domu?
Gdzie są produkowane nasze potrawy?
Czy zamawiając dania różnych producentów na ten sam dzień zapłacę podwójny koszt dostawy?
Czy mogę odstąpić od zamówionych produktów?
Czy mogę modyfikować moje zamówienie?
Czy DABBAS dowozi w dni wolne od pracy, weekendy i popołudnia?
Czy mogę otrzymać fakturę vat do zamówionych produktów?
Mojego pytania nie ma na tej liście.



Czy DABBAS może dowozić do mojej firmy?
Dabbas dowozi posiłki tylko do firm, które znajdują się na naszej liście. Obecnie są to głównie firmy, które mają siedzibę w obrębie naszego rejonu – tzn. Trójmiasta. Stale rozwijamy naszą działalność i staramy się powiększać obszar w jakim dostarczamy zamówienia. Jeżeli firma, w której pracujesz znajduje się poza granicami miasta możemy rozpatrzeć dodanie jej do listy. Po prostu zgłoś się do przez nasz formularz kontaktowy, jeśli uważasz, że z Ty i znajomi z Twojej firmy będziecie zamawiać. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy do zadawania pytań poprzez formularz dostępny w zakładce „Kontakt”.

Czy potrawy DABBAS są dostarczane ciepłe?
Potrawy dostarczane przez Dabbas nie są ciepłe. Zdając sobie sprawę z faktu, że dowiezienie ciepłego dania obiadowego jest praktycznie niemożliwe nasze dania dowozimy schłodzone. Z takim założeniem możemy tak przygotować nasze receptury, aby produkowane dania doskonale nadawały się do odgrzewania. Schłodzone dania jednocześnie zachowują lepszą jakość podczas transportu niż te przewożone ciepłe.

Jak długo odgrzewać moje danie?
Każde danie odgrzewa się inaczej. Odpowiednia instrukcje znajdziesz na etykiecie Twojego dania.

Skąd będę wiedzieć, że mój lunch już przyjechał ?
Za każdym razem gdy kurier zostawia Twój lunch w recepcji twojego biura, otrzymasz powiadomienie SMS.

Czy mogę zamówić jedzenie do domu?
Na chwilę obecną Dabbas nie dowozi na adresy prywatne.

Gdzie są produkowane nasze potrawy?
Produkty opatrzone logiem Dabbas wykonywane są przez naszych szefów kuchni. Natomiast posiłki oznaczone logiem innych producentów są produkowane w centralach tych firm.

Czy zamawiając dania różnych producentów na ten sam dzień zapłacę podwójny koszt dostawy?
Nie. Za wszystkie dania zamówione na ten sam dzień koszt dostawy ponosisz tylko raz. Zamówione posiłki innych producentów dostarczane są do naszej centrali skąd wyruszają wszystkie dostawy.

Czy mogę odstąpić od zamówionych produktów?
Na chwilę obecną nie ma możliwości odstąpienia do zamówionych produktów. Jeśli nie będzie Cię w biurze zaproponuj swój lunch kolegom z pracy, lub zjedz go wieczorem w domu.

Czy mogę modyfikować moje zamówienie?
Nie ma możliwości modyfikowania oferowanych przez Dabbas produktów. Wszystkie zamówienia trafiają do naszej kuchni przez system co sprawie wprowadzanie modyfikacji niemożliwe.

Czy DABBAS dowozi w dni wolne od pracy, weekendy i popołudnia?
Nie, Dabbas nie dowozi w dni wolne od pracy, weekendy i popołudnia.

Czy mogę otrzymać fakturę vat do zamówionych produktów?
Tak, do każdego zamówienia istnieje możliwość wygenerowania faktury. Aby wygenerować fakturę kliknij w ikonę kalendarza, a następnie wybierz zakładkę moje zamówienia. Z listy zaznacz zamówienia do których chcesz otrzymać fakturę a następnie kliknij "Generuj fakturę do zamówień"

Mojego pytania nie ma na tej liście.
Jeśli twojego pytania nie ma na liście zachęcamy do skontaktowania się z nami za pomocą formularza kontaktowego. LINK